2017 ~墨爾本塔斯之旅 Day 6 (Westerway~Port Arthur ~ Richmond)

13/04/2017

住係農莊真係要預左半夜有小動物係門口抓野發出聲音, 我就係半夜聽到門口有聲嚇醒左...友人話係小動物...咁就係啦...我都唔敢起身去查證!!!

一早起身食埋個早餐, 農莊主人話叫我地喜歡遲D走都無問題, 不過我地今日要去Port Arthur路程都唔少, 何況開始Easter holiday都係早出發比較穩陣.



Port Arthur是塔斯的歷史名點,依家係一個大花園和本身仍係一個小巿鎮,價錢較貴會包括埋登島,我地只係選平價的入門票(AUD 39)雖然有船坐,但只係會係島附近行個圈。另外,時間許可的話,沿Port Arthur的A9路有經過,四大自然奇觀,分別噴水洞(Blowhole)、塔斯曼拱洞(Tasman Arch)、棋盤道(Tessellated Pavement) 、魔鬼廚房(Devil’s Kitchen),最有名是後兩個。 
而這裡亦提供中文講解團; 我地無參加反而自己行下參觀下比較自由.
這裡除左係一個監獄之外, 亦係當時士兵, 長官, 文職人員生活的小社區, 所以這裡遺留長官營房; 法院, 醫院, 教堂等.






 

我地不經不覺係Port Arthur參觀左3-4小時. 晚上回程時經過Sorell超巿,係塔斯去過的超巿最大,貨品和售價都最吸引,宜家相比之前幾天小鎮超市, 這裡的食材更加便宜更加多選擇.
原本第二日已經話左再去,但遇上Good Friday乜都無開。晚上抵達Richmond,呢個巿鎮同Ross有少許似,旺中帶靜,但個人就比較喜歡Ross,希望下次有機會去停留住宿。另外,呢間民宿非常靠近馬路,而個條路都算多車,即係話會聽到車聲。
不過地點算方便!

新增說明文字



Day 5行程- Coles Supermarkets, Sorell
- 住宿Richmond Coachmans Rest
- 即日超巿攻略:Sorell有兩大超巿,有埋油站,也是在塔斯遇到最齊全的超巿,住附近的日子不妨到此補給。
+感言:
其實我地幾好彩,由於時間調動,係有諗過前後調動一日,但我地維持原行程,因為隔日原來係Good Friday(復活節前後的大假,查番資料原來和Easter Sunday,會真係好多鋪都關門,油站都唔係間間開),除了補給有差別外,相信Port Arthur都會非常交通濟塞(因為我地早左日都好多人。)

留言

熱門文章