2017 ~墨爾本塔斯之旅 Day 8 ( Melbourne~Brighton Beach & St Kilda Beach)

16/04/17

其實來到墨爾本我地之前基本上都無計劃過任何行程,
由於我地只得3日2夜又無租車日子少, 單單只要今日係有一整天, 來前想參加本地旅行團去12門徒石行下...來前先發現我地想參加果幾間今日都無出團休息, 最後同友人商量過之後, 怕來到先搵本地團又多人又迫, 所以12門徒石景點我地留番下次再去.


咁原本打算今日去我地自己去既坐蒸氣火車, 點知琴晚係網上查左官網又話假日人會比較多, 咁我地又怕多人又坐唔到理想既位置咪仲衰..結果又係取消埋.

今日我地就輕輕鬆鬆行下就算啦...今日只係得2個景點就係去Brighton Beach睇7彩小屋同埋去St Kilda Beach睇下好唔好彩見到企鵝回巢.

無咩景點更係可以遲D先起身. 琴日係超市買左個巨型muffin做早餐. 我地買完個muffin行出來經過商場內一間cafe都係賣一樣既超市muffin, 但就要貴多一倍.
當然超市muffin都唔會好食得去邊, 仲要偏甜...幸好有杯檸檬茶消一消!!

中午我地就pack lunch, 琴日係Queen Victoria Market買左D薰牛肉, 新鮮蔬菜更加帶埋個午餐同水果出去扮野餐.

今日要坐火車去2處地方都係出左免費乎乘車區, 所以我地去火車站買Myki卡同埋順便去訂埋明晚機場巴士接送.

買好卡縑增值好後,我地就出發去第一站既Brighton Beach. 基本上出左火車站跟住D人就可以去到個7彩小屋.自己感覺啦..又唔係夏天來游水單單來睇D小屋真係有D悶, 係今日無咩地方好去先來行下.






見好多人都話這裡都係豪宅區, 我地又唔輸蝕係度參觀下先. 點知俾我地發現有超市, 超市怪更係要入去望下...俾我見到要買俾家人既藥平過係市區...仲要係每樽平AUD 15, 真係難以置信. 架中只有2樽掃晒去走人.

跟住我地就出發去第二個景點St Kilda Beach, 中間見到個好攪鬼既遊樂場, 我地走入八卦下. 今日係假期好多大人同小朋友係度玩機動遊戲. 我地係度望人玩左一陣, 就向沙灘方向行, 沿途仲有Sunday Market有幾個小檔買D 手工藝, 健康食物, 衫等.



跟住我地就到達沙灘, 如果要去睇企鵝就要行一條長長路, 再出去石位等啦.
當時3點多, 我曾經妄想會有企鵝係D石出現. 當然妄想就會成真既, 咁唯有努力上網查下究竟企鵝一般幾點回巢仲好.
原來企鵝一般都係會日落時份回來, 咁當日墨爾本日落時間係5:55分, 距離仲有成2-3小時, 所以我同友人商量回一回市區去超市掃埋家人既手信同藥品後放低D野回酒店先再來, 反正我地係俾左全日車費, 所以都無咩所謂.





點知我地回到市區買埋野都無時間回酒店, 我地2隻傻皮又再坐車回St Kilda Beach博一博睇下有無企鵝回巢. 其實秋天時間我地2個都打定輸數未必有得睇架啦, 但明知唔番來唔心死.
未行到石位時已經見到人頭湧湧, 好多人都係度等企鵝番來. 點知係一個石位見到有一隻, 當時已經超開心, 點知再行落D又再見到2-3隻.












最終皇天不負有心人, 幸運地俾我地遇見有一隻係由海邊游番來岸, 令我地今日畫上完美句號.
跟住我地2條超累傻皮就一直坐車回住宿處慢慢煮晚飯同執行李準備明晚坐機.
早上我地又去左Queen Victoria Market睇下有咩食材, 真係忍不住買左條唔知咩魚番去試下煮先...不過我覺得泥味重味道麻麻, 反而隻大大雞脾就真係好有雞味肉又滑.



住宿: City Tempo Apartment

留言

熱門文章