2015~日本福岡鐵路之旅(Day 2)

15.09.2015

今日既行程都唔係好多選左...

博多菅乃屋 - 坐地鐵到福岡姪浜駅- 去行左電單車店 - Marinoa City Outlet- 回中洲Owl Family - 博多站食晚餐

今日唔洗好早就起身, 事因我要等11點去博多站既菅乃屋食馬肉. 咁慳既我更係會選擇食午餐啦, 相比晚餐會平一半架...原本打算去熊本食架, 但因為D火車時間好似唔就我既行程...最後選擇係博多同一間分店試左去就算...準時11點我地就入去...HAHAH當然我地係第一枱客...坐唔夠一陣已經好多日本人入來食Lunch...佢地既午餐又真係好抵平均都係1800yen起最貴都係2800yen..真係好抵食呀!!

這間店有一個識講國語既日本人, 所以上菜時佢都會為我地介紹下D食物


我地叫左個5款馬肉刺身+壽司, 另一個就係馬肉燒烤...講真呀每樣菜式都好精密...連簡單既南瓜都可以整個葉子形出來....我試左5款既馬肉最估我自己唔到就係食到馬肉既脂肪..不過這個脂肪有別於平時我地所理解既脂肪, 這個脂肪層燒左都唔會出油, 爽爽地又唔油架..真係好好味...至於其他部位對我來講差不多...

嘆完餐咁正既午餐先係4880yen..食飽我地就去坐地鐵去姪浜駅...陪友人去電單車店行下睇下有無野買...點知都係預左空手而回, 而下一站就去Marinoa City Outlet, 而由店行去outlet同我地行番佢站砸再坐巴士係差不多, 所以我地決定行去outlet...這個Outlet叫近福岡不過店舖D野都唔算好岩我地2個...最後我地係去左藥房買左D野就決定早D趕去下一站中洲Owl Family...

6點3我地就去到...旅行前就send email問有無得預先訂位點知店主話無..所以我地當日來都係撞下彩, 怕多人架..我地入到店先問下我地入唔入得先..因為佢地係叫一杯飲品包你坐1小時既...但我地6點3先去到又怕佢唔俾我地入...幸好店員都俾我地入去不過都係7點就要走架啦...(我地估啦)
入到店有2層, 第一層就已經見到有十幾隻貓頭鷹, 跟住我地就上樓...店員幫我地消毒對手同俾左個指引(有英文, 日文同中文)大致上係點樣對待貓頭鷹, 要用手背掃佢地背呀..唔可以點前身同頭, 影相要關閃光燈等...

因為當日我地係第一對客人, 跟住唔夠10分鐘就有對日本母子來啦...基本上只有我地2個有好多時間玩下貓頭鷹同慢慢同佢地影相(因為對日本小朋友係無去影過相, 個亞媽簡直無離開過2樓)

我地落到去其實只有5隻(大, 中, 小SIZE)貓頭鷹可以俾我地摸下, 同埋可以放係我地手, 其餘果D只供影相..其實佢地真係好可愛有2隻BB貓頭鷹仲會不時咬人...我地坐左大約30分鐘影完相就準備走人...點知我地臨走時先發現原來果日本小朋友係帶佢自己既貓頭鷹來店做護理...
其實這裡收費真係唔平..我地2個人飲杯野就每人1500yen..

出來都差不多7點我地又回博多車站, 因為我地昨晚見到有間店有活魷魚食呀....我地就叫一條魷魚刺身啦..再叫左條燒魚同埋這裡出名既牛腸鍋(這個唔記得影相)
HAHA活魷魚上碟時個頭同尾都仲動架...真係好勁...佢地都只係切左個身俾我地食, 至於個頭同尾咁多肉, 佢地會問你要唔要加300yen做天婦羅, 如果你唔要佢都係成碟會收起去..你都無機會想食呀..何況咁大舊真係好難咬得開..我地更係加錢食埋去..出奇地天婦羅魷魚比起刺身更加好味..不過2者既魷魚都係無咩鮮甜味道...再來亦可以不試..

至於燒魚就來紅衫魚..味道都唔錯...

最後無影相既牛腸鍋我同友人真係唔識欣賞..D牛腸好肥呀好油...幸好個鍋有大量椰菜食下..至於個白味噌湯真係好油呀我都唔敢試啦...

埋單先知這餐個牛腸鍋原來係2位價錢計, 所以這餐都唔平相比中午既馬肉真係覺得這間唔值啦.

食飽啦!!又乖乖地行回番酒店順便當散步...明天要一早坐6點既火車, 我地都要5點幾起身架啦....回去又到浴場浸完浴就訓啦..為明天鐵路之旅開始作好最好狀態!!!





留言

熱門文章