2016挪威之旅~ Day12(Oslo市內觀光 - HK)

17/06/2016

計琴日無咩行程連公共交通工具都未坐過,只係hea遊市內同附近街道.
訓足一晚今日都係只有一個行程就係 維格蘭人生雕刻公園 Vigelansparken.
感恩來挪威玩左12日, 基本上係雨都Bergen都未遇上落雨. 最後一天就有雨對我地來講已經好開心.


因為我地夜機而且今日都係只有一個景點, 所以我地都係攪到最後一分鐘先退房.
由酒店去Vigelansparken都係坐電車, 扮勁既我一直以為電車票就係上到電車同司機買就可以. 點知原來要去地鐵站或者便利店先有得買, 所以落雨濕濕之下走來走去幾麻煩.

其實坐電車都係坐6-7個站左右啦, 所以約15-20分鐘我地就到啦..幸運地落車後雨亦變細. 公園好大呀. 其實有3個車站可以落車, 入口多. 我地就係frogner park 站落車入公園啦.
雖然有毛毛雨, 但今日公園既人亦不少.
由正門行入中間時,旁邊有好多不同雕刻, 從雕刻表示出我地人生百態.










我地大約留左1個半小時就走啦. 回程時見到有間大型超市, 我地又落車入去行下. 點知這間超市令到我地滿載而歸, 係入面買左好多罐頭食材同家人朋友分享.

因為我地係Oslo都係hea為主加上今日天氣差, 所以我地都係決定回酒店附近食埋午餐早少少入機場算數.




火車站就有機場火車. 只要跟指示到閘口買飛就可以, 買票可以用現金/信用卡付款, 所以非常方便.
火車班次非常密, 火車座位好舒服又快捷大約20分鐘就到達機場.
Oslo機場真係好大又多人, 我地太早唯有係機場hea下吹下水回味下這十幾天既旅程.

今次真係要多謝團友陪我行左2個山!!!!我地又完成一個旅程啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






留言

熱門文章