好運印尼餐廳@觀塘

 約左友人係佢公司附近搵食, 原本已經搵好一間食店. 點知6點多去到先發現無做晚市. 咁已經打算去第二選擇食台灣野, 點知行番落去見到這間印尼餐廳好鬼懷舊再網上見到食評都唔錯仲要係米芝蓮平民推介, 岩晒我這個平民!!!

入到去都係得2枱客, 唔洗等位. 雖然裝備好舊咁, 但感覺都乾淨舒服.

2個人加上早開餐大家唔算好胃口, 所以唔叫得多.

點左個加多加多, 蕉葉燒魚同埋一個梭多牛肚麵. 另外我再叫左杯青瓜冰試下.

個加多加多真係唔錯將多款蔬菜灼後再加入佢地既花生醬汁好香好惹味

點個燒魚前店員提點話比較辣既, 不過我地都係想試下. 原本以為好似泰式燒魚原條燒, 點知來到都幾失望. 似一大PAT醬去醃鯖魚. 如果收$78就一D都唔平. 幸好個辣醬又真係好多香料, 我個人就唔覺得太辣, 鯖魚肉質都唔錯, 叫做試過就算.

最後個牛肚麵就相當唔得, 個梭多湯似無味既水咁,牛肚又無味.

至於我叫既青瓜冰都係一般只係加左糖漿再加青瓜絲的梳打...

不過我個人唔識印尼食品所以不知是否正宗, 又或者我唔識叫啦..不過2個人埋單都係$200又真係幾抵既..

下次會唔會再來? 經過可以再試不過會叫D大路野比較好.

地址: 觀塘通明街46號地舖






留言

熱門文章