星洲名廚@土瓜灣

玩個GAME令到我會去多左唔名地方, 當做下運動又幾好喎!!!行左咁多路更係搵下附近有咩食架啦. 這區真係無咩做功課都係隨便走入一間食就算. 

友人勁想食海南雞飯, 我地就係OR搵到這間都不錯就入來試下. 

星期六晚上6點多來, 人唔多. 但聽亞姐同其他人講一到7點就要排隊...

友人點左個海南雞飯餐跟凍檸茶; 我就點左椰漿飯跟熱檸茶.

這裡都有晚市套餐一般都係六十幾蚊左右, 如果唔想食飯佢地都有D喇沙套餐.

點餐後, 亞姐就送上老火湯...估唔到個湯無咩味道又有D瓜菜食下都幾岩D成日出街食都有啖湯水飲下既人士.

再來我既椰漿飯先來..一睇個樣就非常吸引. 份量十足, 最喜歡係個飯呀有微微椰香再配埋旁邊有咖哩牛腩唔錯, 牛腩炆得夠淋身個汁帶點椰香.

而友人既海南雞飯都唔錯, 雞肉夠滑雞油飯都好夠味, 配埋D醬汁真係好正...相比好多以海南雞為主既餐廳, 這裡做得不錯而且價錢實惠

整體上食物真係唔錯份量又足, 下次有機會來都想試埋佢地既喇沙.









留言

熱門文章