2015~澳洲之旅 Day 3 Sydney(Fish Market, Darling Harbour & China Town)

今日係最後一日留係悉尼, 我地亦一早係Hostel訂埋去程的機場接送. 相比係網上訂係貴少少, 但有時有D野都係當地買勝於一早係網上預訂.

今日一早我地先去我最期待的Fish market, 友人建議可以行去反正我地多的是時間. 由Hostel行去花左30分鐘左右就到, 話遠唔遠話近唔近, 大家喜歡坐不同既交通工具都可以選擇. 自由行就係咁勝在夠彈性.

我一去到就更係即刻望下我有咩岩食. 其實這個魚市場真係好細食店都好似得3-4間, 間間來來去去都係買差不多野. 我地叫左個蝦刺身, 一碟煎魚配飯及一盤冷盤海鮮.
講真這裡D海鮮可能好新鮮但D煮法我都係覺得香港整海鮮正好多, 我地叫左3樣野最正都係個蝦刺身又大隻又鮮甜...最唔抵食又難食都算係個冷盤海鮮. D生蠔又唔正最難食係隻龍蝦又鞋口又唔甜真係好難食..


食飽一餐又貴又唔好食既早餐, 我地就行去Darling Harbour同China Town. 今日天氣又係超正, 我地行下又無啦啦俾我地走左入去唔知咩博物館入去唔係睇野係入去涼冷氣休息下..
休息完我地就行過Darling Harbour再去China Town 進發.


我地去China Town主要係想買鮑魚同鳥結糖, 不過大家有時間都係夾下價好D. 我地買完之後就走左去對面既Paddy's Market行下, 點知俾我見到我係藍山公園個店買既綿羊膏仲要係這裡買平一半有多呀..........真係攞命即刻又再溝貨!!!
所以大家如果想買咩綿羊膏就係這個市場內買就可以, 我真係覺得隻隻都係差不多.

最後我地又走回去唐人街買傳說中話好好味既帝皇餅試下...............味道!!!!
香港美食真係多, 這簡單既一粒餅要令到人人排隊, 可以想像悉尼美食真係無咩.

行完都係1點我地決定坐555免費巴士遊悉尼一個圈就回hostel坐同等車來接.
今程係坐Jetstar去黃金海岸, 幸運地無delay順利到達Gold Coast. 我地係機場買左一程airport shuttle就直接到酒店.
我地來到酒店一開門就好開心, 間房好大又有廚房又有洗衣機真係方便加上行出去就係衝浪既沙灘明早可以去玩.




唔知係唔係星期五晚又加上情人節前夕, 所以果沙灘旁都有好多檔仔, 我地行左一陣就去搵食, 這裡同悉尼好唔同熱鬧好多有D似香港既旺角.





我地今晚去左間中國餐館速速食左個羊肉泡膜湯同牛肉泡膜餅就回去休息, 為明天去衝浪作準備

留言

熱門文章