東京箱根之旅~ Day 3

17/09/2014(上野取車- 御殿場outlet - 沼津Numazu Riverside Hotel)

今日係我地東京最後半日, 中午時段我地亦回取車向箱根方向出發...因為我地今日都無打算去邊度, 所以我地早上係酒店食完早餐回房執下野就11時check out, 同友人分開行下佢繼續去睇電單車, 我繼續睇野食...到差不多時間我地回酒店取行李再拖去租車店取車....

準時2點出發, 我地第一站就係去左御殿場outlet行下, 原本打算行到佢地收工, 點知我地2個人真係無咩野想買, 我地係個outlet花左2小時就走,咁早D離開就向沼津酒店出發, 反正明天又要早起, 無錯又係要早起, 住沼津係為左睇佢地既沼津漁市場拍賣...

不過車程都比較長加上有多車, 我地怕回到酒店附近無野食, 所以見到途中有間拉麵店就決定停車食完先回酒店.. 都係果句求奇搵都非常美味, 我相信係旅行心情都唔同D. 回到港都要成日抱住有旅行心情, 唔知會唔會出街求奇搵食都會好味好多..


食飽時車已經無咁多我地亦順利回到酒店,大家都累早點休息明早又要5時起身.

留言

熱門文章