2016挪威之旅~ Day4 (Geiranger - Ornesvingen老鷹之路 -Trollstigen 精靈之路)

9/6/2016

今日就開車我最期待既黃金之路, 其實黃金之路就係由精靈之路(Trollstigen)加老鷹之路(Ornesvingen) 合拼而名.
靠近Åndalsnes到Valldal 精靈之路(Trollstigen), 靠近Geiranger至Ornesvingen是老鷹之路 = 黃金之路(Golden Route);精靈之路中間有個Stigfossen,在峽灣中間;當中最精華的就是老鷹之路-精靈之路及Djupvasshytta- Dalsnibba附近。
由我地住Fossen Camping→Eidsdal(36分,27.8公里)》》》Eidsdal-Linge/Rv63渡輪,每30分鐘左右》》》Valldal →Åndalsnes(1小時30分,58.5公里)

二段路各有11個Z彎由山腳至山頂, 直到852公尺既高點


其中會去到觀景台俾大家停底影下相, 影下大家會經過既路段.不過當你行車時, 你又會覺得無咩特別既...只要大家小心開車唔好開太快一切都好安全.





 因為今日我地仍然住係Fossen camping, 所以今日路程都係要來回走動. 不過我地今日早出門, 所以大約3時左右就已經回到Gerianger. 這裡有個小超市, 幾個camping,幾間商店同碼頭. 我一落車就忍不住要買杯雪糕食...估唔到這個雪糕又滑又香真係好好味.
去左Information centre問左附近有條短短行山路線, 見無咩野做就不如去行下啦...
其實都係去行個瀑布, 挪威真係有好多瀑布好似每個camping附近都會有咁..這個都幾大幾猛水流.





行完我地都番去執行李同煮野食啦...明天要移動去另一度地方住啦.

留言

熱門文章