2016挪威之旅~ Day7 (Flam - Stegastein觀景台 - Bratland)

12/06/2016

今日一早就起身同團友商量今日行程. 其實我地都係Flam開車回近Bergen既一個小鎮Bratland住一晚準備第二日一早可以到機場還車. 基本上由Flam去Bratland都係只需3小時左右, 但團友就不停話要早到住宿地方取房好多地方景點都不能去.原本都有點不開心, 點知後來發生左D插曲原定3點幾會到達住宿地方, 到最後都要5時多才能到達. 果一刻真係好慶幸團友除消所有行程.

所以今日唯一景點就係到達Stegastein觀景台.從崖壁向外申展30米外, 高650米建築而成的觀景台. 其實當時睇落都幾鬼驚架..不過這裡可以睇晒成個Aurlandsfjord海峽.






經過這個觀景台再向上行就另一條雪之路 " The Snow Road".不過之前我地已經去過另一條雪之路,我地覺得景色都差不多加上團友想早早到Bratland取房, 所以我地11點多就離開準備行E16向Bergen出發.


當時12點多基本上用龜速行都係3點多就可以去到Bergen. 一直行E16時,到最後1小時左右既車程我地都預計2時多可以到達目的地, 途中開始見到有個路牌話前面封路. 我地當然無理啦反正有路行又無人阻...點知到中間路段就見到有路障啦, 有2位警察就指示E16前面封左, 教我地要行另一條路FV 313. 當時都幾心驚GPS又查唔到路, 中間仲要停左一次車再問人確認究竟313係唔係可以去Bergen等.
當我開始行313路時, 我心就已經沉一半再行多30分鐘就已經沉晒. 
首先這條313後來我地再查GPS先知比起我地原定行E16多出一半路程, 原本行E16只係60公里, 只行313就要126公里.
再來講這一條313全程都係我最討厭路窄單線雙向行走, 開左2小時咁既路真係人都癲.不過中間有D咁靚既景色, 個人都會自然放鬆D無咁緊張. 
最後我地行完全程313轉回到E16順利到達我地今晚住既地方.







雖然今晚我地間房無廁所, 但大部人都係住camping得我地同另一個人住客房, 所以廚房同廁所都似係私人用咁.不過我地都係訓幾小時啦, 為明天行聖壇岩作最好準備呀!!!
講真當晚都有D緊張架, 怕明天體力不足影響後2天連續行山既行程!!








留言

熱門文章