Lava Bar & Restuaurant @土瓜灣

約左友人來這裡食飯, 來前睇下其他食友介紹知道這裡提供西班牙菜式為主.

位置都唔難找就係大馬路地段. 當日星期三晚上同友人來到真係嚇一跳, 晚上7點除左我地之外只有1-2枱食客真係生意難做.

先來女待應介紹我地試下佢地自己來貨既檸檬味手工啤酒, 我同友人都各點一枝.

$58/枝味道清淡多無咩酒味似cider酒精度低, 講真我令願飲杯生啤開心D.


講真餐牌食物選擇都唔係好多,當晚亦有Set dinner選擇.最後我地決定散叫.

點左一粒鵝肝金莎($58)講真價錢又真係抵呀...不過來到我自己就麻麻地入面鵝肝有點腥出面再包層朱古力配埋一齊覺得怪怪, 我個人就不推介.


再來就係慢煮牛脾千層腐皮包($62)一客有2個包真心覺得抵呀, 入面牛腩煮到好水淋身一絲絲, 出面個包亦好鬆軟, 可惜成個包最敗筆於個腐皮, 當晚食時個腐皮有輕微油膱味, 如果唔係這一道菜係我當晚十分喜歡!


最後我地點左個半隻龍蝦西班牙飯, 份量多我地2個人食盡力都清唔晒,海鮮量多而且新鮮, 龍蝦亦煮得剛好再配埋檸檬汁引出海鮮鮮甜味道. 只係略縑飯身煮得較硬及乾身.



整體上小食配搭都幾有特色, 海鮮來貨亦新鮮, 加上人唔太多所以座位亦舒服應該岩一大班朋友來食飯亦唔怕會趕走情況出現.

留言

熱門文章