再戰富貴雞

上次整富貴雞其實我自己都覺得OK起碼D肉係做到連雞胸都好嫩滑, 不過就好似無咩荷葉香味, 加上我係家搵唔到麵包棒, 攪到我整個DOUGH好醜又有洞, 令到入面既雞汁精華都走晒出來..
集合上次既經驗, 今次再整一次, 失敗乃成功之母
今次亦跟住大少奶既釀料: 豬肉, 甜梅菜, 冬姑, 不過無落蝦米
大家睇下個DOUGH係唔係好靚仔...同埋今次我怕好似上次D汁留出,我買完2塊荷葉再加一層錫紙先再包DOUGH

今次雞細隻只係焗左1個半小時就攪掂, 表面超黑, 底部又軟D所以由底部剪開, 今次有D雞汁令到D雞皮都完整無缺, 開既時候仲有陣陣既荷葉香, 今次既雞就更加滑更加香特別係個雞皮充滿荷葉香味.


因為D梅菜用唔晒, 更係唔好浪費, 又做埋另一個菜~梅菜蒸豆腐又簡單又健康

白鑊炒左D梅菜加少少糖放係豆腐面蒸6-8分鐘落熟油豉油又攪掂再加一個魚湯白菜仔, 開飯啦!

留言

熱門文章