MUJI CAFE @ 銅鑼灣

知道MUJI 開左間CAFE貪新鮮更係要去試下, 放左學第一時間就去會合朋友, 點知友人話原來要等齊人先入得座.

幸好一去到已經可以入座, 不過當晚都好多人等位, 而且同我地一樣都係一個人取位先, 最後都係要等埋朋友來先可以一起入座.

場內環境一般位與位真係太近, 有點似FOOD COURT. 一入座店員都會即刻放個"留座"牌係枱面以便大家自行出去點選食物.

除左入座要排隊外, 就連點餐都要排隊, 即使我前面只有3個人, 但都要花上20分鐘我先可以點餐及付款.原因係收銀真係有點慢, 後來我先發現收銀員在收錢時不時輸入3個COURSES/4 COURSES收錢就可以, 而係要每款食物都要輸入才收錢, 單單花時間去輸入每款食物都已經好花時間...唔怪之得點食物都要咁耐時間.

這裡都係好簡單可以自選3款/4款食物, 但必需冷/熱都要選擇,好似點4款食物就必定要2款熱及2款凍, 而3款就可以2款熱1款凍OR2款凍1款熱, 不過我覺得佢地咁樣限制有點麻煩.實際上食物選擇亦唔算十分多.

當晚友人點左4個COURSE要左豚肉, 麵豉焗茄子, 凍盤就要左個日式羊栖菜及魚露茄子, 而我就要左炸雞, 咖哩鯖魚及南瓜沙律, 2個都係配十穀飯.

先講份量就十分細少, 基本上都會覺得唔夠飽(可能我比較大食呀), 樣樣份量都細細個碟又大一大睇到都唔開胃, 至於味道都非常極之一般, 最好味算係個豚肉, 至於個雞肉又鞋又無味, 另外最有特色既日式羊栖菜沙律就最唔討好又係無味只係加左D紫菜碎就話日式??

魚露茄子???無味喎連叮點魚露味都無, 唯一可以話夠健康夠清淡唔油...

相信自己都唔會再來...88!!


留言

熱門文章