Day 3 ~倫敦遊(劍橋)

基本上係倫敦我地行程都好少, 原本一心一意想去巨石陣睇下這個世界文化遺產, 但來之前睇到好多POST都話無咩野連LONELY PLANET都不推介既景點. 最後我地選擇去劍橋行下好過.
前一晚查左天氣報告話雖然會比較凍D但天氣晴朗仲有太陽. 正呀!最好就係出發去劍橋行下.
住係KING CROSS附近真係超好又方便出發去其他地方.食完早餐就行去車站買去劍橋既火車票, 其實每日都有好多班次去劍橋, 不過最好留意下有無得坐到快線, 咁好彩我地買完後係火車站食埋個早餐就有一班直通火車唔會停站真係爽!


好似坐左1小時就到啦, 火車站距離劍橋大學都幾遠行都要20MINS左右, 夏天行下都幾舒服不過冬天就更係麻麻!!

原來這個TOWN都好多中國餐廳..就算星期六都有好多人走入來行下, 跟住D人方向行包保無錯.行左20MINS終於見到...............有個好大既SHOPPING MALL

咁凍更係要走入去行下啦..最後都俾我係倫敦一直都見唔到既Laura Ashley竟然係CAMBRIDGE搵到真係開心.買完野就再出發認真去行下景點. 我地去左參觀ST JOHN'S COLLEGE因為係入面先見到嘆息橋(THE BRIDGE OF SIGH), 其實入面真係有好多學生, 我地仲唔小心入左人地個飯堂, 不過一開門就見到好多學生望住嚇到我地.
不過環境真係好舒服, 大大片綠油油草地, 讀書都會醒神D!!:P


入來參觀完個嘆息橋後, 我都開始頂唔順要去搵食, 原本想入間BAR食飯, 點知勁多人又話要等位, 最後選左另一間環境都好舒服既餐廳, 但點知D食物真係.........難食.

以住係歐洲我真係好少預到D難食既餐廳, 但這一間真係有點兒過份. 從來未食過一個又硬又乾又無咩料既PIZZA, 仲要烤得太過火底部係全黑. 食完難得又唔平既午餐後, 我地最後就決定去坐船仔遊覽下, 這裡大部份都係劍橋學生來划船做下PART TIME咁.我地坐果隻船仔正正就係位大學生來划船, 佢仲好細心介紹每度既地方, 整條小河來回划一次就花左45分鐘啦.

玩完船後開始個人都好累好眼訓, 2條友決定走人回KING CROSS. 去到火車站再等30MINS就有車啦, 仲要好好彩咁又坐到班快車, 可惜遇上一班青春少艾呀由上車傾到落車仲要唔係細聲果隻, 最慘係唔夠2分鐘就大聲笑一次真係開心. 不過坐係佢地附近D人就辛苦啦.

回到車站我地決定買外賣回酒店食, 所以可以係KING CROSS火車站慢慢行睇下EUROSTAR係邊度,最重要係友人要搵HARRY POTTER既9 3/4月台.
好正呀佢地真係整條LINE俾人排隊來影相.影完相再去買野食回酒店食, 早D休息為明天最後一天旅程!

留言

熱門文章