Day10~巴黎遊(MONT SAINT MICHEL聖米歇爾山)

來到英法之旅既尾聲, 亦係我最期待既行程~世界文化遺產" MONT SAINT MICHEL聖米歇爾山."

 計劃這一個行程最麻煩都只不過係訂TGV火車票. 大家都知道愈早訂就愈平, 我就係3個月前就訂這張火車票. 
同時亦安排左星期六去MONT SAINT MICHEL原因係想平日留係巴黎同埋方便我一連幾日用張MUSEUM PASS. WEEKEND一般巴黎商店都唔開, 最岩就用左出TOWN觀光.

買票方面好多人都話要係佢地SNCF法國既官網買, 咁樣先係最平最抵.當日我就買到來回EURO 40.
如果唔係其實香港官網買都OK既只不過貴多幾十蚊一張來回就多左百多元. 

不過這張火車票都唔係直接去到MONT SAINT MICHEL, 而係中轉站RENNES再轉巴士. 這一程巴士絕對唔便宜呀....每人來回就要EURO 25.好貴呀班次又少.
睇好多POST就話有一張叫KORRIGO証免費申請.有左這張証就可以用優惠價EURO 10就可以買一張來回巴士票. 其實做這張証既COUNTER係好近巴士站, 但當日我係星期六去想做証都無計, 星期六日佢地CLOSED!!!

其實來一次MONT SAINT MICHEL費用絕對不便宜.如果大家唔想咁早訂票, 而即興想來, 我見到好多POST都介紹如果即興就不如參加當地團, 因為價錢同你自己買票既車費差不多, 而且有車接送比較輕鬆D.

其實來MONT SAINT MICHEL之前都有段小插曲. 來前幾日我就收到SNCF既EMAIL, 仲要TITLE好正地用左英文 " IMPORTANT NOTICE", 但內容更正地全法文.
 幸好科技既發達有翻譯, 我地大家翻譯左成篇野後都唔明佢講咩.因為佢寫出既站名都唔係我地停留既名, 時間又唔係好關我地事.不過為求安全,我地都專登去左SNCF車站問下職員究竟關唔關我地事.好彩佢地幫我地睇左, 話唔會影響我地.咁樣我地就安心星期六出發.
一早6點就出發坐METRO到MONTPARNASSEE站. 大家真係要留意由METRO站行去GARE MONTRARNASSEE火車站快步都要行10分鐘左右呀.因為有E-TICKET係手, 所以我地搵好火車班次月台就安心上車. 今次預既時間都係岩岩好,坐低無耐火車就開. 經過3個幾鐘火車終於到達RENNES, 然後我地就跟住向北出口(SORTIE NORD)出左火車站轉左邊就見到巴士站, 之前D人就話可以直接向巴士司機買票, 但當日我就見到有D人向司機買票都唔得(可能時間尚早). 我地就直接係COUNTER買左來回票免麻煩.今日天氣都OK起碼暫時都無下雨.我地係第一班車由RENNES來MONT SAINT MICHEL, 所以來到時買巴士票都唔算太多人.點知最後整架車都係滿座.再經過1個半鐘巴士, 終於來到我夢寐以求既MONT SAINT MICHEL聖米歇爾山啦...好開心呀!!一落車更係要影幾張相先準備上山啦...一望無際既只有這一個小島周圍都被泥沙包圍.
影完相後我地準備出發啦上山去. 其實隨途都有好樓梯俾我地上去不同高度欣賞景色. 

周圍街道都係賣手信/食店.不過我地目的都係行上山去修道院參觀. 見到一個BLOG話要大排長龍買票參觀, 但當日我地都免排隊之苦, 此終冬天真係少D人來.

參觀院後都只不過中午1時半, 而我地既火車係晚上7時. 巴士分別有2時/5時班次.
當時開始下雨仲要愈來愈大, 加上我地無計劃在此食午餐, 最重要係這裡亦唔有野再可行. 我地決定坐回2時巴士回RENNES睇下可唔可以改火車票早D回巴黎.
當然去到票務處問左後話火車票係不能改, 最後我地就決定係RENNES行下及提早食晚餐.
明明見到D人話這個城鎮都幾值得行下, 可能我地唔敢行得遠只係火車站附近亂行一通之下.我又唔覺得這裡有什麼特別.5點幾差不多6時我地就食晚餐, 最後去左間類似COFFEE SHOP既食店, 再叫左個BEEF TARTAR及咖哩青口.生牛肉還可以, 而青口此終係LEON餐廳更佳.
食飽休息夠, 我地就回去坐3個多鐘火車回巴黎. 

回到酒店已經十點多真係好夠皮.
其實今日既行程對我來講真係有少少失望(只屬個人感受)
. 這個行程花費最多係車費及車程上, 可惜對我來講
MONT SAINT MICHEL聖米歇爾山除左來這個修道院之外都唔算好多野睇好多野行.


留言

熱門文章