豆腐花+豆渣薯仔餅

近日見到好多BLOG都介紹點樣整豆花,見到食譜咁易只係要去買石膏粉及豆漿, 無難度更係要買材料回家試下.

去左藥材舖買石膏粉時, 我問係唔係用來整豆花, 老闆就答我係跟住老闆問我整過未呀?我話未呀, 點知佢就留下一句:祝我好運!!講下易, 成功就難聽完佢咁講真係想唔買呀,攪到我都唔敢整, 但老闆都包好俾我心想整唔好咪最多浪費左包石膏粉.

買完粉就去埋CITYSUPER買無糖豆漿, 見到可以免費取豆渣更係要一包試下回家整野食.

豆腐花食譜:
1L 無糖豆漿
1茶匙 石膏粉
1茶匙粟粉
3湯匙 豆漿/水

1)先將豆漿煮滾
2)其餘材料放入煲內攪拌好
3)豆漿一煮滾即沖入煲內
4)用一塊乾布蓋上再放上煲蓋靜止30分鐘

好開心一開蓋見到D豆漿凝固, 面果層除後就見到滑滑既豆花出現...暖暖地食時加上黃糖真係超好味, 反而凍食我就覺得好似無暖既咁滑.



有一包豆渣, 就做個豆渣薯仔餅.

豆渣 1包, 薯仔1個煮熟後壓爛, 韭菜隨意,麵粉4湯匙,  鹽及胡椒少許

豆渣白鑊炒乾身, 加入以上材料攪拌, 整到圓形再雪半小時.

煎2面金黃即成.

其實咩材料都係好按照個人喜愛真係無咩所謂.

留言

熱門文章